Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.
Let's play the game
Stwórzmy bohatera:
Odpowiedz na poniższe pytania, żeby przejść do dalszej części ogłoszenia:
- Znasz się na wskaźnikach mediowych i touchpointach?
- Masz doświadczenie w planowaniu kampanii w mediach?
- Wyszukiwanie i analiza danych nie są Ci straszne?
- W Power Point tworzysz historię a nie tylko wklejasz screeny?
- Umiesz być samodzielny, a powierzone zadania zawsze wykonujesz do końca?
- Uważasz, że gry i gaming są interesujące?
Odpowiedzi na “tak” wskazują, że jesteś w dobrym miejscu, by rozpocząć nową, fascynującą przygodę w świecie marketingu, gier i influencerów.
Twoje zadania:
- Planowanie działań w obszarze gaming marketingu we współpracy ze specjalistami z działów: Integrated Communication, Strategy i Creative Studio.
- Nadzór projektowy na każdym etapie realizacji (planowanie, przygotowywanie harmonogramów, wycen, egzekucja).
- Prowadzenie dokumentacji projektowej (umowy, wyceny, briefy, dowodówki).
- Wyszukiwanie informacji o nowych kampaniach i realizacjach na świecie.
- Przygotowywanie ofert dla klientów.
- Rozwój produktów gamingowych we współpracy z przełożonym.
Brzmi ciekawie? Przejdź dalej!
Kogo szukamy?
Bohatera niezliczonych kampanii, w których będzie brał udział z drużyną.
Poszukiwane skille:
- umiejętność adaptacji do zmiennych warunków,
- praca w grupie,
- zaangażowanie,
- szybkie uczenie się,
- płynne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie,
- płynne posługiwanie się narzędziami Excel, Power Point, Canva,
- znajomość narzędzi wykorzystywanych na platformach streamingowych i social mediowych,
- jasne formułowanie myśli,
- umiejętność zadawania pytań i szukania odpowiedzi,
- reasearch w sieci,
- znajomość wskaźników mediowych, touchpointów z konsumentami i minimum roczne doświadczenie w agencji marketingowej.
- znajomość branży gier będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowe informacje
To teraz, co my możemy zrobić dla Ciebie. Możemy zapewnić Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Hybrydowy tryb pracy
- Zapewnimy Ci prywatną opiekę zdrowotną z możliwością poszerzenia pakietu o zakres stomatologiczny.
- Program Work Your World, czyli możliwość pracy z wybranego przez Ciebie miejsca na całym świecie.
- Dofinansowanie do urlopu ("wakacje pod gruszą") bo Twój wypoczynek też jest dla nas mega ważny.
- Dostęp do platformy NAIS, gdzie będziesz mógł/mogła zarządzać swoim budżetem ZFŚS. Karta Multisport? Zniżki do Adidasa? Kody aktywacyjne do Netflixa czy Spotify? Wszystko znajdziesz właśnie tam!
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby.
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń z osobami z całego świata, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych, a tych akurat mamy całkiem sporo.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.