Gaming Marketing Specialist [Poland]


 

Opis firmy


Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.


Opis oferty pracy


Let's play the game

Stwórzmy bohatera:

Odpowiedz na poniższe pytania, żeby przejść do dalszej części ogłoszenia:

  • Znasz się na wskaźnikach mediowych i touchpointach?
  • Masz doświadczenie w planowaniu kampanii w mediach?
  • Wyszukiwanie i analiza danych nie są Ci straszne?
  • W Power Point tworzysz historię a nie tylko wklejasz screeny?
  • Umiesz być samodzielny, a powierzone zadania zawsze wykonujesz do końca?
  • Uważasz, że gry i gaming są interesujące?

Odpowiedzi na “tak” wskazują, że jesteś w dobrym miejscu, by rozpocząć nową, fascynującą przygodę w świecie marketingu, gier i influencerów.

Twoje zadania:

  • Planowanie działań w obszarze gaming marketingu we współpracy ze specjalistami z działów: Integrated Communication, Strategy i Creative Studio.
  • Nadzór projektowy na każdym etapie realizacji (planowanie, przygotowywanie harmonogramów, wycen, egzekucja).
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej (umowy, wyceny, briefy, dowodówki).
  • Wyszukiwanie informacji o nowych kampaniach i realizacjach na świecie.
  • Przygotowywanie ofert dla klientów.
  • Rozwój produktów gamingowych we współpracy z przełożonym.

Brzmi ciekawie? Przejdź dalej!


Kwalifikacje


Kogo szukamy?

Bohatera niezliczonych kampanii, w których będzie brał udział z drużyną.
Poszukiwane skille:

  • umiejętność adaptacji do zmiennych warunków,
  • praca w grupie,
  • zaangażowanie,
  • szybkie uczenie się,
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie,
  • płynne posługiwanie się narzędziami Excel, Power Point, Canva,
  • znajomość narzędzi wykorzystywanych na platformach streamingowych i social mediowych,
  • jasne formułowanie myśli,
  • umiejętność zadawania pytań i szukania odpowiedzi,
  • reasearch w sieci,
  • znajomość wskaźników mediowych, touchpointów z konsumentami i minimum roczne doświadczenie w agencji marketingowej.
  • znajomość branży gier będzie dodatkowym atutem.

Dodatkowe informacje


To teraz, co my możemy zrobić dla Ciebie. Możemy zapewnić Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Hybrydowy tryb pracy
  • Zapewnimy Ci prywatną opiekę zdrowotną z możliwością poszerzenia pakietu o zakres stomatologiczny.
  • Program Work Your World, czyli możliwość pracy z wybranego przez Ciebie miejsca na całym świecie.
  • Dofinansowanie do urlopu ("wakacje pod gruszą") bo Twój wypoczynek też jest dla nas mega ważny.
  • Dostęp do platformy NAIS, gdzie będziesz mógł/mogła zarządzać swoim budżetem ZFŚS. Karta Multisport? Zniżki do Adidasa? Kody aktywacyjne do Netflixa czy Spotify? Wszystko znajdziesz właśnie tam!
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby.
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń z osobami z całego świata, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych, a tych akurat mamy całkiem sporo.

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال